Tuesday, June 27, 2017

შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“-(ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა)



გაკვეთილის თემა:
შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“-(ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა)
გაკვეთილის მიზანი:
გააზრებული კითხვისა და მხატვრული კითხვის უნარების განვითარება,ტექსტის გაგებისა და კომენტირების უნარების განვითარება, ინტერნეტრესურსის გამოყენების უნარის განვითარება,საკლასო დისკუსიაში მონაწილეობის უნარის განვითარება
აქტივობეი
:
მხატვრული კითხვა,კითხვა პასუხი,მსჯელობა,ჯგუფური მუშაობა დახასიათების სქემა.
რესურსები:
სახელმძღვანელო ილუსტრაციები,კომპიუტერი,პროექტორი
გაკვეთილის მსვლელობა:
მონიტორზე გამოტანილი სლაიდები,ამონარიდები შოთა რუსთაველის შემოქმედეიდან,განვლილი მასალის გახსენება
წინასწარი ცოდნა:
იციან თამარის ეპოქა პოემის პროლოგი შოთა რუსთაველის ბიოგრაფია პერსონაჟების დახასიათება
სასკოლო მენეჯმენტი:
აქტივობა 1
განვლილი მასალის შეხსენება .აკაკი წერეთლის „სიზმრის“ გახსენება თამარის ეპოქის გახსენება ამონარიდების წაკითხვა და მსჯელობა
აქტივობა 2
ჯგუფური მუშაობა
კლასი 2 ჯგუფადაა გაყოფილი.თითოეული მუშაობს წინასწარ მიცემულ ორ-ორ სტროფზე
აქტივობა 3  პრეზენტაცია
თიოეული ჯგუფის წარმომადგენელი მხატვრულად წაიკითხავს მოცემულ სტროფებს,ხოლო ჯგუფის სხვა წევრები ისაუბრუბენ დავალებული საკითხების ირგვლივ
აქტივობა 4 დახასიათების სქემა
აქტივობა 5 კითხვა-პასუხი გაკვეთილის შეჯამება


No comments:

Post a Comment