გაკვეთილის თემა:
|
შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“-(ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა)
|
გაკვეთილის მიზანი:
|
გააზრებული კითხვისა და მხატვრული კითხვის უნარების განვითარება,ტექსტის გაგებისა და კომენტირების უნარების განვითარება, ინტერნეტრესურსის გამოყენების უნარის განვითარება,საკლასო დისკუსიაში მონაწილეობის უნარის განვითარება
|
აქტივობეი
: |
მხატვრული კითხვა,კითხვა პასუხი,მსჯელობა,ჯგუფური მუშაობა დახასიათების სქემა.
|
რესურსები:
|
სახელმძღვანელო ილუსტრაციები,კომპიუტერი,პროექტორი
|
გაკვეთილის მსვლელობა:
|
მონიტორზე გამოტანილი სლაიდები,ამონარიდები შოთა რუსთაველის შემოქმედეიდან,განვლილი მასალის გახსენება
|
წინასწარი ცოდნა:
|
იციან თამარის ეპოქა პოემის პროლოგი შოთა რუსთაველის ბიოგრაფია პერსონაჟების დახასიათება
|
სასკოლო მენეჯმენტი:
|
აქტივობა 1
განვლილი მასალის შეხსენება .აკაკი წერეთლის „სიზმრის“ გახსენება თამარის ეპოქის გახსენება ამონარიდების წაკითხვა და მსჯელობა
აქტივობა 2
ჯგუფური მუშაობა
კლასი 2 ჯგუფადაა გაყოფილი.თითოეული მუშაობს წინასწარ მიცემულ ორ-ორ სტროფზე
აქტივობა 3 პრეზენტაცია
თიოეული ჯგუფის წარმომადგენელი მხატვრულად წაიკითხავს მოცემულ სტროფებს,ხოლო ჯგუფის სხვა წევრები ისაუბრუბენ დავალებული საკითხების ირგვლივ
აქტივობა 4 დახასიათების სქემა
აქტივობა 5 კითხვა-პასუხი გაკვეთილის შეჯამება
|
Tuesday, June 27, 2017
შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“-(ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment